Siniša Ilić

24.02.2017.
(Beograd, 1977.) radi u polju likovnih i izvedbenih umjetnosti, povremeno kao scenograf. Radovi su mu često orijentirani timskom radu i suradničkim projektima s autorima iz različitih umjetničkih polja. Magistrirao je i diplomirao slikarstvo na Fakultetu likovnih umjetnosti u Beogradu. Artist in Residence: ISCP, New York, Kultur Kontakt, Beč i Akademie Schloss Solitude, Stuttgart. Ko-osnivač i član uredničkog kolektiva TkH-a (Teorija koja hoda) umetničko-teorijske platforme iz Beograda. Više o radovima na: sinisailic.wordpress.com i sinisailic.blogspot.com
Odabrane scenografije: 2012. Ana Vujanović i Saša Asentić, “Communitas na isitu” sa Natašom Murge Savić, TkH i Perart u Srpskom Narodnom Pozorištu, Novi Sad; 2011. Saša Božić i Dora Ruždjak Podolski, “Rent a Friend”, režija Anja Suša, Kazalište Trešnja, Zagreb; Goran Ferčec, “Pismo Heineru Mulleru” režija Bojan Djordjev, scena Polanec, ZKM, Zagreb; James Joyce “Izgnanici”, režija Bojan Djordjev, scena Bojan Stupica, JDP, Beograd; 2010. Martin Sperr, “ Lovske scene s Spodnje Bavarske”, režija Ivica Buljan, Prešernovo Geldališče, Kranj, 2009 Aleksandra Janeva, “2žene2brata2metra”, Istarsko narodno kazalište, Pula; Mark Ravenhill, “Bazen (bez vode)”, režija Đurđa Tešić, scena ”Raša Plaović” Narodno pozorište, Beograd; 2008. Ivan Kušan “Lažeš Melita”, režija Bojan Đorđev, Malo pozorište “Duško Radović”, Beograd; 2008. Jukio Mišima “Markiza de Sad”, režija Ivica Buljan, Slovensko narodno gledališče, Ljubljana; 2007/8. “Evropa” “Rio Bar” i “Žena bomba”, prema tekstu Ivane Sajko, režija Bojan Đorđev, Centar za kulturnu dekontaminaciju i TkH, prostori CZKD  Magacin u Kraljevića Marka, i Beogradsko dramsko pozorište, Beograd.